torsdag 6. desember 2007

Vet du hva bueno™ betyr?

OoOoOoOoO Det aller, første innlegget OoOoOoOo

Nu har jäg blitt bloggar, jäg også, nu. Tjihi. Hei hei hei til verden.

Klokka var fem på ni og jeg halset bort til meny for kaffefilter. Da jeg kom hjem, hadde jeg tenkt å få meg blogg, men siden jeg ikke orket å pønske navn, ble det ikke noe den kvelden.

Så jeg kjøpte meg en kinder bueno. En kinder bueno™ består av to stenger, begge innhylset i plast. Delestripen var nå ca. midt på, det var den ikke før (jeg forer meg med bueno™ sånn ca. annenhver måned). Hva kan det komme av?
  • Kanskje det er lettere å dele med andre da, for da er det bare å brekke den tvers av.
  • Kinder har funnet ut at om delestripen står på midten, er mer av sjokoladen tilgjengelig med en gang. Kinder vil da oppleve større omsetning, siden sjokoladen blir fortere spist og savnet.
  • Muligens var det bare den pakningen, eller de bolkene med bueno™ som hadde midtlivsstripe.
I steden for å sitte her og blogge, burde jeg finpusse kjemiprosjektet og lese i kjemiboka. Dessverre går det lite an, siden jeg har en gammel utgave av powerpoint og skolen den fancy, nyeste. Så gikk det ikke an å åpne dem i hverandre. Skjønt det er ikke så rart, siden det er blitt lagt til så mange nye
effekter, sikkert..

Du store alpakka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv i vei!