søndag 29. november 2009

Du må ikke ha penger i baklomma!

Jeg hadde en plan om å gå på konsert i kveld. Først så gikk jeg i nesten en halvtime for å komme dit. Jeg hadde lagt hundrelappen i baklomma, for jeg forstår ikke hvorfor pengene skal forsvinne fra baklomma, der de sitter så tett.

Da jeg kom fram, lette jeg i to minutter i alle ti lommene på kroppen. Pengene var ikke der jeg la dem, men jeg fikk lov til å stå der i inngangen og høre på. Jeg ble lei meg, sliten hadde jeg gått i en halvtime for å komme dit! og gikk hjem, for å se om pengene var å finne på veien. Jeg var ikke rask nok, sånn at noen fikk anledning til å si: "oi, en hundrelapp! JAA NÅ HAR JEG RÅD TIL ØL", og tok den opp. Hvis den i det hele tatt forlot rommet mitt.

Uansett betyr det at det finnes en sjanse for å miste penger du har lagt i baklomma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv i vei!